HAVELSAN DRIVE

GÜVENLİ DEPOLAMA VE PAYLAŞIM PLATFORMU
HAVELSAN DRIVE
GÜVENLİ DEPOLAMA VE PAYLAŞIM PLATFORMU
Ürün Özellikleri
    • Virüslere Karşı Koruma
    • Gelişmiş Takvim Yönetimi
    • E-Posta Yönetimi
    • Güçlü Arama
    • Dosya ve Klasör Paylaşımı
    • Veri Şifreleme
    • Doküman Tarama
    • İşlem Kayıtlarını Tutabilme
    • 7/24 Erişim
    • Ortak Gruplar
    • Güvenli Yedekleme
    • Dosyalarınız Güvende

HAVELSAN Drive bir güvenli dosya depolama ve paylaşım platformudur. Platform, kullanıcıların çeşitli dosyaları kendi sunucularında saklamalarına, tüm mobil cihaz ve bilgisayarlardan erişmelerine ve bunları insanlarla paylaşmalarına izin vermektedir.

HAVELSAN Drive, aktarılan tüm dosyaları parçalayabilmekte ve her bir parçayı farklı sunucularda depolayabilmektedir. Platform tüm verileri kullanıcının bilgisayarında sakladığından, hiçbir virüsten etkilenmemektedir. Kullanıcıların cihazlarına ne olursa olsun, HAVELSAN Drive'da depolanan dosyalar her zaman güvendedir. Kurumlarda bölüm ve birimler bazında yetkilendirme yapılabilmektedir. Gerektiğinde, veriler fiziksel olarak farklı veritabanlarında depolanabilmekte ve bu sayede, her birim kendi verilerini kendi veritabanlarında saklayabilmektedir.

HAVELSAN Drive ile İşlem Türü, İşlem Tarihi, Kullanıcı Adı, Kişi Adı ve Soyadı, Bilgisayar Adı, Mac Adresi ve IP Adresi gibi tüm kullanıcı ve dosya aktiviteleri detaylı bir şekilde loglanabilmektedir.

HAVELSAN Drive’a, internette, evde, işte ve hareket halindeyken her zaman erişilebilmektedir. HAVELSAN Drive ile depolanan dosyalar yetkilendirilen kişilerle paylaşabilmekte platform aracılığıyla yetkili kişiler tarafından düzenlenebilmektedir.

HAVELSAN Drive tek bir kuruluş ve bağlı birimleri arasında kapalı bir intranet üzerinde çalışabildiği gibi internette de hizmet verebilmektedir.

Yedeklenemeyen fiziksel arşivler ise HAVELSAN Drive’a aktarılarak güvence altına alınabilmektedir. Bu sayede arşivdeki tüm dosyalar taranabilmekte, etiketlenebilmekte, kategorize edilebilmekte ve takip edilebilmektedir. Ayrıca, herhangi bir dosya silindiğinde, HAVELSAN Drive silinen ve ekrandan kaldırılan dosya ve klasörleri gerektiğinde kolayca geri yükleyebilmektedir. Ek olarak, dosyalarda yapılan tüm değişikliklerin kaydı tutulmakta ve istenilen zaman dilimine geri dönülebilmektedir.

Her türlü belge, ERP ve DYS gibi sistemlerden SOAP Web servisleri aracılığıyla HAVELSAN Drive arşiv modülüne aktarılabilmektedir. Benzer şekilde, arşivdeki dosyalar da web servisleri aracılığıyla harici sistemlere aktarılabilmektedir.

HAVELSAN Drive ile anahtar kelimeler kullanarak arama yapmak ve dosya türü ve zaman aralığı gibi kriterler ile filtreleme yapmak mümkündür.


Kullanıcılar verilerine tüm cihazlarından kolayca erişebilmektedir. Kullanıcıya özel panel ile dosyalara mobil cihazlardan, web üzerinden veya masaüstü uygulamalardan ulaşmak ve yönetmek mümkündür.





HAVELSAN Drive, ofis, fotoğraf, video ve ses dosyalarının saklanması için güvenli (KVKK kapsamında veriler yurt içinde saklanmaktadır) depolama alanı sağlamaktadır. Ayrıca ofis dosyalarını tarayıcı üzerinden güncelleme ve düzenleme imkanı da sunmaktadır.


HAVELSAN Drive Modülleri ve Özellikleri

SQL YEDEKLEME – Veritabanı dosyalarını kolayca buluta yedeklemeyi ve her yerden erişmeyi sağlamaktadır.

VERSİYONLAMA – Dosyalarda yapılan değişiklikleri versiyonlar halinde kaydetmeyi sağlamakta, istenen versiyona anında ulaşmayı mümkün kılmaktadır.

DOSYA TRANSFERİ – Kota sınırlaması olmadan hızlı ve güvenli bir şekilde veri transferine olanak sağlamaktadır.

OFFICE DOSYALARI – Ofis dosyalarının ücretsiz ve online olarak düzenlenmesini ve başka kullanıcılarla eş zamanlı olarak çalışılmasını sağlamaktadır.

MEDYA ARŞİVİ – Tüm medya arşivini orijinal boyutlarında önizleme yapabilmeyi ve indirilmeden görüntülemeyi mümkün kılmaktadır.

KLASÖR TAKİBİ – Seçilen bir veya birden fazla klasörün otomatik olarak takip edilmesini, ilgili klasördeki değişikliklerin senkronize edilmesini sağlamaktadır.

DOSYA PAYLAŞIMI – Oluşturulan bir klasör veya dosya yapısının, online olarak diğer kullanıcılarla kod ve şifre ile paylaşılmasını sağlamaktadır.

İNDİRME YÖNETİCİSİ – İndirilen dosyaların kontrol edilmesini ve yönetilmesini sağlamaktadır.

NOT ALMA – Kullanıcıların kendileri için notlar almasını ve önemli detayları saklamalarını sağlamaktadır.

TAKVİM – Kişisel ve kurumsal takvim oluşturma ve istenilen kişi ile paylaşma imkânı vermektedir.

EPOSTA – Tek bir noktadan maillerin kolayca yönetilmesini ve ek güvenlik kontrollerinin yapılmasını sağlamaktadır.

ARAMA – Arama modülü ile kullanıcılar aradığı dosyalara kolay yoldan ulaşabilmektedir.

OUTLOOK EKLENTİLERİ - Seçilen bir veya birden fazla dosyanın doğrudan aktarılıp linklerin hızlı bir şekilde oluşturulmasına yardımcı olmaktadır.

HAVELSAN DRIVE Broşürünü İndir